Kimseye bakma ben iğne batsa oturup ağlayan o kadar canı tatlı biriyim öyle aman aman aşırı ağrılar ayağa kalkamamazlıklarda olmuyor karına basma olayı da öyle bişey değil ya anlık bi acı anında geçiyor rahat ol bebeğine odaklan herşey çok güzel olur inşallah hakkında