Cnnsss Bebeğimin kilosu önden gittigi için sezeryan olur diyen doktorumun dediğine göre 5 nisanda bize doğum gözüküyor,var mı nisanda doğum yapacak olanlarrrr zaman daraliyor🤣
Haticedgn33 Cnnsss son adet tarihime göre Nisan sonu ama bilmiyorum sezeryan veya normal mi olacak siz kaç haftalık hamilesiniz
Cnnsss Haticedgn33 benimde adet tarihine göre 19 Nisan ama bana özelde doktorun dediği bu şekilde giderse sezeryan olur ve 39-40 haftayı beklemeyin dedi Şu an 33+2 ☺️
Aysegul1805 asennaa benim de 10 nisan gözüküyor ama doktorum bayramı beklemez dedi bakalım artık ne zaman gelirse
Aybenar @Cnnsss bizimde nisan da beklenen Tarih 18 i ama bu hafta randevum var ilki sezeryan olduğu için doktorumla netleştiririz gibi geliyor
Buby Cnnsss benim bebede önden gidiyo tosuncugum benden fazla yemese iyiydi 😂😂 şuanlık normal doğumda gözüküyo ama sezeryan daha ön planda 4 nisan diye konuştuk ama bebe kendisi erkende gelebilirmiş🥹
1prenses1prens-moms Cnnsss 35 haftalık olduk normal olduğu için gün belli değil insallah çok bekletmez beni uygulamaya göre nisan 7 🤷🏼♀️ sizin kac haftalık oldu
busduuk1914 Cnnsss 24 Nisan görünüyor ama önce mi gelmek ister bilmiyorum hersey normal görünüyor ki inşallah böyle devam eder. Sezaryen olmaktan cokkkk korkuyorum 😂
Minikkush9496 Cnnsss 34+1 13 nisan bakalım ne zaman gelicek erken doğum riskim var ama bence 40-ları atlatıcak😂ilk kızımdada öyle oldu çünki