La_Liberte Elif_49 Dr. Mehmet Boz diye yazarsanız çıkar. Bir sürü cinsiyet ile ilgili video var. Ama Aksaray’da kendisi. Yani fotoğraf üzerinden yorum yaptığını düşünmüyorum ☺️
Niloyaaaaa Esraalic banada 11 de kıza benziyor dedi 12+2 de bugün erkeğe benziyor dedi çıkıntı gördüm sanki ama detaylıda daha net söylerim dedi sizde de çıkıntı gördüm gibi falan demiş miydi?
Esraalic Niloyaaaaa yok banada 13. Haftada özel de direkt net erkek dedi hatta değişir mi dedim hayır değişmez dedi Öyle çıkıntı görüyorum da demedi resim verdi ama pek belli değil
Niloyaaaaa Esraalic ayy bizimki de öyle olucak sanırım ilk başta kız diye tahmin edince çok heveslenmiştim olsun sağlıklı hayırlı olsun da önemli değil ☺️🌺