Cilginanne2bebeli68 bilgeeS cikintidan emin mi bazılarının kordon bacak arasına girince doktor erkek diyormuş
Asya20203 bilgeeS daha çok erken değişebilir emin olsaydı yüzdelik verirdi mutlaka. gönlünüzce sağlıkla olsun.
Flanoz Geçen hastanede birine denk geldim kız demişler hazırlık yapmış o kadar, doğuma yakın erkek demişler olabiliyor bazen
Niloyaaaaa Esraalic banada 11 de kıza benziyor dedi 12+2 de bugün erkeğe benziyor dedi çıkıntı gördüm sanki ama detaylıda daha net söylerim dedi sizde de çıkıntı gördüm gibi falan demiş miydi?
La_Liberte bilgeeS tam aynı gün bizim doktor da erkek gibi dedi bacak arasında çıkıntı gördü. 18. Haftada kız olduğunu öğrendik. Ama instagramda bir doktor var. Aynı haftalarda net bir şekilde söylüyor. Yani herkeste yanılma olmaz. Sağlıkla gelsin inşallah.
La_Liberte Elif_49 Dr. Mehmet Boz diye yazarsanız çıkar. Bir sürü cinsiyet ile ilgili video var. Ama Aksaray’da kendisi. Yani fotoğraf üzerinden yorum yaptığını düşünmüyorum ☺️
yelizerduran bilgeeS benimde o haftalarda erkeğe benziyor dedi 16 da net erkek dedi ama benim oğlan çok net gösteriyor pipişini 😄 sanırsın dışarıda fotoğrafını çekmiş gibi 😂🙈