sedaskan canım kapattığında sadece iskeleti kalıyor,o da zaten her bagaja sığar ki bizimde aracımız hb yani bagajı küçük.Bazı anneler büyük tekerlek hantal sorun olur demiş ama tekerlekler bile demonte olup çıkıyor ve takıp çıkarması tek hamle.Yani yer kaplaması çok olası değil.Fiyat kalite eşiği muadillerine göre çok yüksek tavsiye ediyorum ben 🙏😘