Haticecelik Funsem bende aldım canm internetten çok sağlam çokta güzel bi araba ama bana biraz büyük geldi şahsi arabamızda olmayınca toplu taşımada zor olur diye maalesef geri sattık ama gerçekten çok güzel sadece biraz kaba
Glsmumul Funsem bizimde tercihimiz yoyko oldu. İki gün önce elimize ulaştı çok şık ve kullanışlı geldi bize. Evet biraz büyük ama katlaninca çokta yer kaplamiyor. Kendi aracınızda varsa rahat edersiniz canım
Funsem Dnfrn Benim baktığımda luxury seyahat sistem, onada bakın isterseniz hepsi burada uygun fiyatta.
Funsem [bilinmeyen] kesinlikle çok güzel ve modern duruyo. Bi de 3 lü sistemli olanı var hepsini kullanabiliosunuz.
Naznaz Beyaz deri modelini aldım bende satış yaptıkları yerden. Herşeyiyle çok sağlam şık ama biraz büyük gelmeye başladı gözüme. Henüz kullanmadım inşallah kullandığımda beni zorlamaz büyüklüğü cünkü cok begenerek aldım
Zuzu Obsesifk şuan hamile halimle tek başıma açıp kapatabiliyorum ben ☺ Çok rahat canım.360 spin modelini aldım ben
sedaskan Zuzu ben de bu bebek arabasini begeniyorum. Gule gule kullanin. Size sorum kapaninca boyutlari nasil oluyor? Bizim arac ford fiesta ve bagaj biraz kucuk. Sigarmi acaba bilemedim
pamuksekerinannesi Kızlar yoyko hangi ülkede üretiliyor biliyor musunuz? Bende yoyko düşünüyorum çünkü🤔
pamuksekerinannesi HilalCetinDemirta Pnrms Çok saolun canlar🤗 Peki nerden sipariş veriyoruz çünkü aradım bir çok kez telefonları cevap vermiyor bi sorun yaşarsak filan kimle muhattap olcaz🤷♀️🤔
Pnrms pamuksekerinannesi. Ben hepsi buradadan aldım orada da tek satıcı var izmirden gönderiyor. Yoykoshop felan oraya göre daha pahalı hatta indirim vardı hepsiburada 'da. Satıcı ertesi gün kargoya verdi Van' da olmamıza rağmen 2güne geldi.