Kızlar bu genetiğe gönderilen embriyolardan alınan biyopsi her zaman doğru sonucu vermeyebiliyormuş bilginiz var mı ? Biyopsiyi embriyonun dış kısmından, sanırım oluşurken sağlıksız hücreleri attığı yerden alındığı için sağlıksız gelen sonuç aslında tam tersi olabiliyormuş. Ana rahmine yerleştirilip sağlıklı doğabiliyormuş yani. Yüzde kaç ihtimal bilemiyorum ama 6 embriyosu da sağlıksız çıkan biri olarak şaşkın ve tedirginim.