mrvkrbyk canım sana şu kadar söyleyim sen anla ben en ufak cerrahi bı operasyon dahi geçirmemiş dolayısıyla ne genel ne lokal anestezi nedir bilmeyen, hastanede herhangi bir hastalıktan dahi 1 tek gün bile yatmamış ve damar yolu açılırken bile dayanamayan biriyim 😅 şuan nasipse 3. Bebeğimi bekliyorum. 2 tane sezaryen oldum genel anestezi alarak. İlk sezaryene girerken çok korkmustum bende aynı sen gibi günleri geceleri zehir ettim kendime karnıma bakıp bakıp ağlıyordum burada bir dikiş izi olacak falan diye 😅😅 ama herşey o kadar göz açıp kapayıncaya kadar hızlı geciyorki. Kucağıma minik kızımı verdiklerinde ağzımdan çıkan tek cümle çektiğim tüm acılara degermissin kızım hoşgeldin oldu 🥰. Hiç korkma. Duanı et gir hayırlısı ile Allah bu yolda kimseyi koymaz güzel bebeğinin kokusunu içine çektiğin an herşeyi unutacaksın şuan destan da yazsak boş o anı yaşaman gerek anlamak için 😊. Bir de hep şunu düşün bir tek sen değilsin, sen yalnız değilsin hergyn binlerce kadın doğum yapıyor. Bu kadar kötü ve dayanılmaz birşey olsaydı bı damar yoluna dahi dayanamayan ben, 3.kez sezaryeni göze alamazdim 😅 içini ferah tut 🌸🌸