zuleyhakoc benim ikinci gebeliğim ilkini kaybettim 5. Ayın içindeyken yine aynı doktora gidiyorum ona da öyle demişti 12. Haftada söylücem diye hiç değişmedi inşallah bu da hemen gösterirde bi an önce isim araştırmalarına başlarız☺️ Tabiki de ilk önce Rabbim onu korusun isterse doğana kadar göstermesin sağ salim gelsinde 🙏🏻☺️