gata yane acil sezeryan olursan zaten devlete her zaman aynı dru bulamasın benim doğum hane dr ları poliklinik drlarından bin kat iyiydi bende sizin gibi çok düşündüm bunşar tenezül etmiyo konuşmaya nasıl olacak sezeryanım çocuk lar küvez allah büyük doğumhane dr ları ayrıydı zaten ve çok iyilerdi hata sezeryanımdan sonra dr 1 miyomun vardı yumurta kadar onuda aldık temizledik rahmini dedi 3 dr 1 yardımcı sezeryanıma girdi çok şükür güzel geçti çocuklarada orda çok güzel bakıyorlar tabi hastaneden hastaneyede fark var