34+5 de doğdular 10 gün kaldılar. Her gün süt götürüyordum ve saat 13de görebiliyordum camın arkasından tabi ve uzaktalardı tam görünmüyorlardı ama sağolsun hemşirelere rica edip resim çektiriyordum küvezden çekip veriyorlardı. 7 ci gün emzirmeye gittim ve ilk defa kucağıma aldım dokundum yakından gördüm 3 gün boyunca gittim emzirmeye 2 saat falan kalıyordum orda 10 cu gün çıktılar 16 aylıklar şuan