Smrhsyn Sevdeusku01 evet cnm çok zor yaşayan bilir. İyi düşünelim iyi olsun inşallah hayırlısıyla kolaylaştırarak rabbim kucağımıza almayı nasip etsin.
Serendipity16 Sevdeusku01 bende aynısını yaşıyorum 2-3 gündür vajinaya baskı var benimde rahim ağzında kısalma var korkutuyor daha çok kısalıyor mu diye. 29. Haftadayım bende
Sevdeusku01 Serendipity16 genelde kısalması sancı sağlıyor galiba rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin aq
Serendipity16 Gamzegll peki uzadıktan sonra yine yattınız mı ? Benim 27 mm çıktı genelde hep yatıyorum ama doktorum yemeğini falan yapabilirsin dedi illaki ayakta kalıyorum gün içinde
Gamzegll Serendipity16 okadar hareket etmen iyi yoksa hareketsizlikten bacaklara pıhtı atıyor bende hep yattım ama gün içinde mutlaka hareket ettim yemek yapmak lavabo banyo gibi
Serendipity16 Gamzegll evet doktor onu da dedi yani az da olsa ayakta kalıyoruz o kadardan bir şey olmaz inşallah