Smrhsyn benim kısalık 25. Haftada oldu haftası geç olduğu için malesef yapılmadı serklaj doktorumda onermedi o günden beri sürekli yatıyorum sadece lavaboya kalkıyorum onda bile zaten sık sık kalkıyorum en çok kısalık korkutuyor beni bir ayda hastanede yattım insalalh 34 haftaları rahat görürüz ikiz gebelik gerçekten çok zormus