Meryoss Deletedmom_99 bağışıklığımiz düştüğü için tekrarliyor demek çalıştığım için dikkat ediyorum ama geleceği varsa gene geliyor denicem canım sagol
Gubis7 Esrapmuk amoklavin, parol şurup, tanflex gargara yazmışlardı ama benimkisi boğaz enfeksiyonuydu kulağıma gözüme falan vuruyordu baya kötüydü yani
Nurtennnk Zumra_zelal3 ben de 18 haftalık gebeyim bır haftadır bas ve bogaz ağrım zerre azalmadı sadece parol kullanıyorm etkı etmıyor. Dut kurusu çayı, zencefıllı cay, sarımsaklı yogurt yıyorum sık sık. Bakalım toparlarız Insaallah