Meryoss Her yerim agriyor doktorum sadece parol ve günde bir kere ıhlamur ve zencefil limon bal dedi bide üstüne kusmalarim hala devam ediyor hamilelikten dolayı yiprandim
Gubis7 Meryoss ben salidan beri çok kötüyüm boğaz enfeksiyonu olmuşum Perşembe günü antibiyotike ve parola başlattılar dünde gargara eklendi boğazım geçti ama şimdi de burun akıntısı ve tıkanıklığı başladı gerçekten hamilelikte hasta olmak çok kötüymüş ekstra halsizlik ekstra mide bulantısı insanı çok yipratiyormus. Size de çok geçmiş olsun 🌼
Ipekulas Meryoss ben sürekli hastalanırdım bağışıklığım çok düşük hamileliğimi öğrendiğimden beri bildiğim biyerde 2 haftada bir kelle paça içiyorum maşallah bu sene hiç hasta olmadım tavsiye ederim sizede
Niless- Geçen hafta atlattım kurtuldum çok şükür, ben sadece sıcak suya limon ve bal koyup içtim sık sık çok iyi geldi gerçekten ağrı kesici bile kullanmadım bol istirahat da önemli bir gün işten izin aldım akşama kadar yattım o gün iyi oldum
Meryoss Gubis7 teşekkür ederim sizede geçmiş olsun çok zor valla hamilleikte elimizden biseyde gelmiyor suan
Meryoss Gubis7 vücudum ağrım hafif ama burun akintim ve tıkanma var bol bol portakalla destekliyorum zaten gebeligimdede kusan biriydim hastalığımda daha da arttı oda mahvediyor
Meryoss Deletedmom_99 mide bulantısından hiç zor yiyorum içiyorum bazen direk çıkartıyorum suyu bile hamileliğim bulantı ve kusma bakımından çok zor geçiyor 15 haftalık olucaz yarın ama hala devam ediyor
Boncukk123 Meryoss öksürmekten ciğerim çıkacak bazı şeylere de doktorum yasak koydu herseyi yiyip içemiyorum ıhlamur içtim bana mısın demiyor ki hem grip hem öksürük çok zorluyor kasıklarım agrıyo oksururken artık 🥺
Meryoss Boncukk123 bende suanlik öksürük yok inşallah olmaz şuan bile kasıklarım aşırı aciyor kusmamdan dolayı kasiliyorum calisiyorum doktoruma rapor yazdircam
Deletedmom_99 Meryoss benimde öyle. Bi ara geçti yine geldi. Suya hafif bir kaç damla limon ve salatalık at. Ben öyle içiyorum. Mesela yeşil elma doğra
Zumra_zelal3 Meryoss çok zor 10 gündür çekiyorum geçmiyor daha ilerliyor sanki nefes alamıyorum sadece parol içebilirsiniz sivi beslenebilirsin dedi doktor ama geçmek bilmiyor 20 haftalık hamileyim😊
Nurtennnk Zumra_zelal3 ben de 18 haftalık gebeyim bır haftadır bas ve bogaz ağrım zerre azalmadı sadece parol kullanıyorm etkı etmıyor. Dut kurusu çayı, zencefıllı cay, sarımsaklı yogurt yıyorum sık sık. Bakalım toparlarız Insaallah
Meryoss Deletedmom_99 bağışıklığımiz düştüğü için tekrarliyor demek çalıştığım için dikkat ediyorum ama geleceği varsa gene geliyor denicem canım sagol