seymaa7 20 günlük lohusayım 3 yıldır kedim benimle annemledeyken de bizimleydi evlenince kendi evime aldım. Hiç bir sorun yaşamıyorum. Sizinki zaten yavru kedi tüy dökmez suan anca 6 7 aylık iken baslar yavas yavas. Tüylerini kestirmenizi tavsiye etmem cünkü bunalıma girebiliyorlar. Düzenli taramak, bence en önemlisi kaliteli mama yerse tüy sağlığını öyle güzel yapıyor ki. Cok cok az oluyor tüy dökmesi taramasanız bile. Bende olumsuz yorum cok aldım maleesef bizim insanımız nedense bir türlü evcil hayvan beslemeyi kabullenemedi. Ama isteyen istedigini desin bebeğim nasıl benim cocugumsa o da aynı sekilde siz olumsuz yorumlara takılmayın