Nasip olursa 3-4 hafta içinde doğumum olacak ve bu akşam kedim geliyor o da daha 1 buçuk 2 aylık kumunu falan temizlerken tabi ki dikkat edeceğim ama tahmin edersiniz ki etraftan çok olumsuz yorum alıyorum bende özellikle bu zamanlarda istedim şimdiden kendim alışayım sonra da oğlum doğunca beraber büyüsünler istedim zaten bekarken ailemin evinde de kedimiz vardı iç dış parazit aşılarını falan hep yaptırmayı düşünüyorum birde makinesini aldık biraz büyüyünce düzenli tüylerini de kesicez onun dışında siz bebeklerinizde bi sorun yaşadınız mı bahsettikleri kadar tüyden dolayı falan sorun oluyor mu bebekler için