Nurasel ben yaptirmaktan yanayim eger sekerin varsa ve bunu bilmiyorsan bebekte hasar olusabilir. bazen seker o kadar yüksek oluyorki gebelikte insulin ignesi bile kullanmak zorunda kalabiliyorsun. bebek gebelikte cabuk irilesiyor ve organlari daha yavas gelisiyor. dogumdan sonra nefes alip verme sorunu yasayabilir mesela. Allah korusun.. o yüzden bence önemli bir sey bu. Türkiyede sanirim herkes kendisi karar verebiliyor yaptirip yaptirmamakta. ben almanyada yasiyorum ve burda 25-28 haftalikken mecburi yapiyorlar.