Nurasel Doktoruna güveniyorsan, doktorun ne derse onu yapmalisin bence. Kimisi risk gorup seker yuklemesi yapiyor, kimiside risk yoksa yapmiyor. Yani iyi bir doktor olduktan sonra o yapacağı işi bilir. Önemli olan doktora güvenmek. Çünkü burdakiler kimi yaptie dicek kimi yaptirma dicek, çözümsüz yani☺️