Aysima_19 seymanurravci prilam dr kullanıyordum gece yatmadan önce 2 tane içiyordum doktorum öyle demişti ve işe yarıyordu en azından kusmuyordum ama iştahsızlık 4 aya kadar devam eder gerçi herkes farklıdır ama bana 4 ay dayan demişlerdi ve geçti çok şükür 5. Aydayız ilacı bıraktım bulantılar da bitti iştahsızlık da iştahsızlığa maalesef fayda yok bebek için zorla yiyorsun
Nermiiin 9+2 haftadayım hala sabah akşam midem bulanıyor, acıkıyorum ama yedikçe daha çok midem bulanıyor ama bebeğe bir zararı olacağını zannetmiyorum, çok yemek sağlıklı bebiş demek değil sonuçta ☺️
yenimama seymanurravci bende oyleydim ilk aylarda kendimi mecbur edib yiyordum 3 aydan sonra duzeldi bulantilar gitdi
Kubrasdf Haftaya girdim bir umut bitmesini bekliyorum bulantılarımın hayat kalitem 0 a düştü resmen ama bebişlerimiz sağlıklı olsun da bu günlerde geçer elbet 🌸