tugcesakzci Merhabalar Aşermek hamilelikte hem en güzel hem en kötü şeylerden birisi bence.. Özellikle de mevsimi olmayan şeylerden aşermek 😂😂🥺 Siz hamileliğinizde ilk ne aşerdiniz? Ben yazın ortasında brokoli aşermiştim çok zor bulmuştuk 😂😂
kahvesever__ tugcesakzci İlk hamileliğimde deli gibi çemen aşermiştim bulamadım taa Almanya’lardan gelmişti😂 İkinci bebeğimde yeşil erik aşerdim onun da zamanı değildi deli gibi erik diyordum😂 Birde kurabiye aşermiştim onu alıp yedim marketen zor olmamıştı 😂
Merveasm tugcesakzci oğlumda karpuz aşermiştim ve zor bulmuştuk Şimdikinde ise devamlı ekşili tuzlu bol yeşillikli salata istiyorum düşünmesi cezbediyor
AysunRuzgar22- tugcesakzci bende mevsimi olmayan zamanda karpuz ve kestane aşermiştim karpuzu bulduk yıne kelek melek ama kestane bulamadık😂
Rabia112a Benim canım limon istiyor 11+4 ama düşük tehlikesi yapar dediler herkes bide kan sulandırıcı iğne kullanıyorum diye 1 küçük dilim yedim sonra😀
Eminebyzaa1 Rabia112a limon düşük mü yaparmış sizden duydum ilk defa kan sulandırıcı ne kullanıyorsunuz bence oksapar kullanıyorum ondan sordum bende ilk zamanlar acayip asermistim
Caglali Rabia112a Ben limonun düşük yaptığını bilmiyordum. Bende limon aserdim ilk aylarimda yedim ama çok fazma yemedim tabiki de
Gizemnur17 Rabia112a Deli gibi yedim bir tehlike olsa doktorum derdi banada diye düşünüyorum günde 2 limon tuzlayığ garanti yiyordum
Pinarrrrrrrra Hamileliğimin 3.aylarinda balık asaermistm şuan 35+3 haftamdayik haftada 2 yada 3 kere mezgit yada hamsi mutlaka canım ister yerim eşim artık balık görmek istemiyor 🤣
Gulsah-207 Syda01 instagramda bir sayfa var orda var kargoluyorlar ama çok pahalı Çağla’yı hatırlamıyorum da eriğin 3 tanesi 250 TL ydi
NGold Baby mısır turşusu aşermiştim ilk 😄 hala da turşudan vazgeçemedim onca bulantı kusma arasında turşu yiyordum sadece hatta turşu suyu içiyordum lıkır lıkır 🤣 suan 25+3 teyiz bebeğim kız💕
alisamomm tugcesakzci turşu çilek ve erik erği hala yiyemedim 🥺 çıkmasını bekliyorum geceleri rüyalarıma kadar giriyor 😂
Nurdoga Ogrtmenanne normal ilk oğlumda bnde hiç aserme mide bulantısı hamilelik belirtileri hiç yoktu sadece bilmeden çiğköfte aşerdm
Serapjjj tugcesakzci ilk yoğurtlu mantı aşerdim, sonra zaten devam geldi sürekli canım biseyler istyor😅
zumraninannesii tugcesakzci 🍉 kış ayinda özellikle deli oldum eşim aldı fazla tadı yoktu şimdide güllaç istiyorum mm çok fena hemde deli olacak nereye baksam güllaç geliyor gözümün önüne o derece
Aybarssena tugcesakzci bende yeşil zeytin aşermiştim onu öyle bir yedim ki çerez gibi tv izlerken karşısında oturdum koca kase zeytin yedim😂