laylagva Bb95 benimde kız ama ben istanbuldayım var mı belirti hafif sancılarım var benim yarın 39 haftaha giriyoruz hadi inşallahh😀
fatos2404 Bb95 ay evet son günlerin öyle bi sıkıntısı var dimi ayaklarını yüksekte tutacak şekilde uzan iyi geliyor
Likya-ipek Benimde 38+1 deyim. Hurma, adaçayı, boş yürüyüş ve egzersizlerle devam ediyorum ama maalesef bir belirti yok:( iki gündür kasıklarımda ağrı hissediyorum sadece… umarım hepimiz tez zamanda sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız.
laylagva Bb95 ay valla gelmicek diye çok korkmaya başladım ben artık ne inatçı bu kızlar ya😀 ismini ne koyucaksın
laylagva Bb95 Ela koyucam ben Alyada seçeneklerim arasındaydı Sağlıklı olsunlarda inşallah Evet 40 ı tamamlarsak Suni sancı yapıcaklar benim hiç korkum yok ya son dakika olucak herhalde 😀
Bb95 laylagva maşallah sağlıkla gelsin ilk doğum muydu 😊 ben korkuyorum ya ilk olduğu için mi bilmiyorum
laylagva Bb95 evet ilk doğum ve çok rahatım nedense hadi hayırlısı bakalım😀 39+1 olduk bile ne zaman gelicek by kızlar