On-Fr-Tu Merhaba bugün 12 mart gün aldık. Sabah 7de hastanede olun dedi doktor. 36+6 oldum . 38 de alacak. Şehir Denizli. Hastane Özel Sağlık. Aynı olanınız var mı benimle. Heyecanlandım ya :) :) 23 bin tutacak sezaryen doğum spinal olacak. Sizler nasılsınız? Kaçıncı haftadasınz?
Habibe_ On-Fr-Tu ay bende 35+4 oldum banada doktor 12 marta gün vericek 🌸 18 aylık oğluşum var doktor ağrın olursa beklemeyin 38 de alırız eğer olmazsa 38+5 gibi alırız dedi spinal olucak biraz korku var tabi ilk sezeryandan buda geçer elbet 🤣🤣♥️♥️
zzynpcbnn On-Fr-Tu ben 14 Mart için tarih aldım 37+5 de gelecek inşallah. Rabbim evlatlarımıza sağlık versin 😌🤲
Opheliaxxx On-Fr-Tu ben 37+0 ım doktorum iki hafta sonraya 15 marta gün verdi yani 39+0 da alalım dedi. Ama yarın kontrolüm var ben 38+0 da alsak uygun olur mu diye sorcam. Neden 39 u bekliyor sizce doktorum?
Blackkcat On-Fr-Tu bizde 36+4 olduk,18 marta gün aldık😍sağlıkla gelsinler inşallh,23bin bizimde ameliyat ama 2bin de ekstra tüp bağlatmaya vericez,eşim de girecek doğumuma inşallh,heyecanla bekliyoruz
Blackkcat Opheliaxxx benimkide 38+6 oluyor doktor eğer dayanazmazsan haber ver biraz erkene çekeriz dedi,benim 3.sezaryen onun için desi normalde ilk sezaryenleri 39dan aşağı yapmaz benim doktor da
On-Fr-Tu Opheliaxxx bence kilosu düşükse olabilir. Ayrıca sezaryenle ilgili bir şey öğrendim geçe kalırsa deri çocuk kilo aldıkça inceliyor dikmesi zor oluyormuş. Sizin için demiyorum da doktorum genel konuştu
Bennureyla Opheliaxxx normal doğum vaktine ne kadar yakın olursa bebek için o kadar iyi olur o yüzden. Doktorum bana böyle izah etti
Aysnrclk On-Fr-Tu Ay bende çok heyecanlıyım canım sağlıkla gelsin miniklerimiz . Bnde şu an 36+4 haftalık olduk .Pazartesi kontrolüm var gün versin istiyorum artık vermedi daha
On-Fr-Tu Aysnrclk ay sağlıkla alalım inşallah ya bana 11 mi olsun 12 mi dedi. Bende ne kadar geç o kadar kilo alır kafasıyla 12si dedim :)
On-Fr-Tu Cceylann01 amin inşallah hepimizin canım. Kilo 3 dedi boy söylemedi ama kilolu değilim normal dedi
1sadeturkahvesii On-Fr-Tu 34+6 yız Salı günü kontrolümüz var isteğe bağlı sezaryen olucam acaba gün verir mi doktor Salı günü mart sonu kavuşuruz diye düşünüyorum hayırlısıyla🥹
On-Fr-Tu 1sadeturkahvesii sizinki 20 yada 25i olur gibi geliyor. Sezaryen de çok bekletmek de riskli imiş. Allah korusun tabi. Ben doktoruma dedim siz nasıl uygun görürseniz
Opheliaxxx On-Fr-Tu 36.haftada 3.050 kg dı şimdi bugün kontrol var kilosu da iyiyse bence alsa çok iyi olur ama bilemiyoruk artık doktoruma güveniyorum
On-Fr-Tu Pelinpelin Pelinpelin ay ya çok heyecanlı oluyor insan git gide . Sabah kaçta yatış bizimki 7 de hastanede ol dedi. 4 yaş oğluma var bakalım onunla nasıl olcak hastanede. Annemler de hastanede olacağı için oğlum da gelecek bizimle mecbur
Cceylann01 On-Fr-Tu banada kilosuna 3 kg dedi ama zayıf desi bu hafta giç kilo almamış dedi gecen hafta gittigimde de aynı kilodaydı bu haftada aynıydı
Tonton07 37+1 deyim ben de. Normal bekliyoruz aksi bir durum olmadıkça. Kaygı heyecan çok karışık duygularim ve ilk bebegim.
On-Fr-Tu Tonton07 Allah sağlıkla kucağa almak nasip etsin. Normal olunca 40 haftayı bekler dedi doktor ama. Son haftalarda hızlı kilo alımı oluyormuş. Benim ilk sezaryen olunca buna da gün aldık bakalım çok heyecanlıyım