Busraltn Furqane2002 bende öyleyim ne ağrı ne sızı hiç bir şey yok safece sol kasıkta bir his var o kadar 🥹
Busraltn Snemrcan önümüzdeki aylarda inşallah canım benim ben beklemedeyim daha bakalım reglim pazartesi olması gerekli 😇
Dilaradefe28 Benim 5 i kizlar bugun kaset test yaptim negatif sizce pozitif e donermi erken mi yqptm 3 gun var
Busraltn Dilaradefe28 evet canım benim 4ü inan bugün elimde çok test var ne kaybederim ya diyip yine yaptım sabah ve negatif. O yüzden en erken regl günü kesin sonuç için 3-4 gün gecikmeli testi yapmak daha doğru gibi
Dilaradefe28 Busraltn ya bende cok uzuldum umarim erken yaptigimiz icindir diyelim 😇 allahtan umut kesilmez
Busraltn Dilaradefe28 bende öyle gerçekten. Allahtan ümit kesilmez İnşallah gebelik vardır biz heyecandan erken davranmış oluruz 🙏🏼🙏🏼