Busraltn Kızlarrrr bugün test yaptım ama negatif. Ne durumdasınız ? Sol kasığımda çok hafif sızlama var sadece o kadar🥹
HESA20 Busraltn 6 Mart kasık ağrısı var bende de bugün dün akşam şeffaf akıntım oldu kafalar karışık😁
Dilaradefe28 Busraltn gunum az kaldi 2 tane kaset almistim yarin 3 kaliyor bekleyip olmazsam digerini yapicam uumarim hamileyimdir allah tum isteyen herkese nasip etsin
Ozge5413 Bu sabah çok kötü kasıklarımda batmayla uyandım. Bat 3 bu arada regl olacağım sandım ama 3 dakika sürdü sürmedi. Ara ara batmalar geliyor gidiyor. Bekliyorum bakalım ne olacak.
Busraltn Ozge5413 bende bat 4 bakalım hafta sonu test yapmayacağım pazartesiye kadar regl olmazsam eğer pazartesi yapmak istiyorum da 😇 siz test denediniz mi hiç acaba?
Ozge5413 Busraltn 4 gün kala denemiştim ama negatifti maalesef. Ben de beklemeyi tercih ettim. Bencede pazartesi gibi yapmak daha doğru olacak🥹
Gulhangundas Benimde Bat bugündü normalde ama ovulasyonu 4 gün geç gördüm adeti de 5i gibi bekliyordum şüphelendiğim için test yaptım silik pozitif çıktı bakalım inşallah koyulaşır
Ozge5413 Ayyy ben de gör Gulhangundas ayyy ben de gördüm hadi mutlu haberlere hep birlikte inşallahhh
Gulhangundas Busraltn pazar günü tekrarlamayı düşünüyorum pzt kan veririm diye düşündüm inşallah test yanlış değildir çok umutlandım
Gulhangundas Ozge5413 ya aşırı heyecanlıyım bu ay hiç umudum yoktu ameliyat oldum çünkü ama allahım verdi şükürler olsun inşallah test yanlış vs değildir
Busraltn Gulhangundas yani sanmıyorum kuruma çizgisi olacağını ama inşallah değildir 🥰 kan verdiğinizde kesinleşiyor zaten
Gulhangundas Ozge5413 bu testlerde kuruma çizgisi oluyo mu acaba bu zamana kadar yaptığım hiçbir testte kuruma çizgisi olmadı baya sonra baktığımda farkettim çünkü