Melisvarol bende baba yadigarimi sattım 3. Tüp bebekte okadar iyi anlıyorum sizi, ve hala borç ödüyoruz karinkoca çalıştığımız halde , herkes durumumuz iyi sanıyor ama işin içini biz biliyoruz, bunlar birsekilde asılacak inancim sonsuz ama manevi olarak insanlar çok yaralıyor siz i sanki tüp bebek olunca sizin bebegjniz değilmiş yapaymis yada sizde esinizde kusur kimde diye sormaları bile aşırı yaralıyor , bu tarz bir durumda ben kendi ablamı bile çok kötü terslemistim asla anlayamiyorlar sizi , bize Allah yeter diyorum gözyaşlarımi dualarımı hep o biliyor dönüp sonsuzkez şükrediyorum teşekkür ediyorum bize verdiği güzel hediye için oğlumu özlemle bekliyorum , süre geçmiyor, hamileliğin tadını çıkar belki tekrar olmayacak diyor bilenler ama benim aklım onu kucağıma almakta kavusmakta. Allahım size de tattirsin kolaylıkla tez zamanda sağlıkla💕💕