huysuz__ Ebruucar özeldeyseniz o kadar günü gününe rapora takmıyolar diye biliyorum .. rapor almanız gerçekten en mantıklısı ağırlaştıkça vakit yaklaştıkça uğraş artıyo bide iş yükünü çekmeyin üstüne.. sağlıkla atlatın inşallah sağ salim kavuşmak nasip olsun
Ebruucar huysuz__ aynen bende öyle düşünüyorum tamam ağır bi işim yok iki aydırda yine evdeydim ama riskli olduğu için zaten yatıp dinlenme gibi bi durumda olmadı ağrı sancıdan hastanelere koşturmaktan biraz da dinlenmek istiyorum doğum öncesi
Selinoyku Hilaalc ben hem yeni alan biri hemde muhasebeci olarak soyliyim bebek dogmadan once raporlariniz sisteme yansimiyo. Bebek dunyaya geldikten sonra rapor tarihlerinizde duzenleme yapiliyor ondan sonra e devlet uzerine yansiyor
Hilaalc Selinoyku Peki sizin sistemde e nabız veya e devlette 32. Haftada çalışır rapor tarihimi yazıyo yoksa 37. Deki tarih mi
Selinoyku Hilaalc ben 32. Haftada calisamaz raporu aldim. Rapor baslangicim o tarih. Bebek dogmadan once onaylama islemi yapilmadigi icin siz herhangi bi odeme alamiyosunuz. Is goremezlik kisminda raporlar kismi var orayada bi bakin isterseniz raporunuzu orada gorebilirsiniz
zzynpcbnn Hilaalc çalışabilir raporu 5 haftalık olur sonra zorunlu izne ayrılmak zorundasınız maalesef. 32 de alınır 37 haftaya kadar devam eder ve sonrasında 3 hafta zorunlu ayrılış olur. Diyelim siz 33 de aldınız çalışabilir oda 37 haftaya kadar geçerli 38 olmaz maalesef kanunlar bu yönde 🤗
Hilaalc zzynpcbnn Ben zarwn 32. Haftada çalışabilir aldım . Şuan 37 girdim artık çalışamaaz alıp izne ayrıldm ama e devlette veya e nabızda ilk çalışır raporunun tarihi var sizde ne yazıyor
Selinoyku Hilaalc bebek dogmadan diger raporunuzu goremezsiniz hersey bebeginizin dogmasina bagli. Sağlicakla alin kucaginiza🤲
zzynpcbnn Hilaalc çalışamaz raporu almadım henüz çünkü 36+2deyim 🤗 38 olmadan doğum olacak inşallah benim ondan dolayı bekliyorum bakalım
melisa3400 Merhaba hanımlar, benimde şuan 37. Haftam hastanem çalışamaz raporu vermiyoruz sistem otomatik doğumdan sonra kapanıyor diyor. İş yerimde rapor istiyor. Ne yapabilirim sizler nasıl çözdünüz bu süreci ?
Asel05 melisa3400 kamuda calısıyorum bana da o şekilde dendi 37 de ayrılacaksam eğer tekrae bir çalışamaz istemşyor ama 36 da veya 35 de ayrılırsam çalışamaz almak zorundayım