Ebruucar devlet memuruysan resmiyette 32.haftanın içindeyken çalışabilir veya çalışamaz raporundan birini vermek zorundasın, diğer türlü doğum öncesi izin haklarından yararlanamıyorsun. İster 32+0 da al raporu istersen 32+6 da al fark etmiyo ama 32.haftanın içindeyken herhangi bir gününde rapor alman lazım .