Bende tahmini 25 Hazirana denk geliyor , çok bit şey almadım 2 biberon emzik , 3 tane müslin battaniye , banyo havlusu 6 tane yarım kollu ve askılı tulum aldım çünkü boyunu bilmiyorum yenidoğan alıp elimde kalsın istemiyorum bir kaç tane hediye geldi , büyük eşyalarını aldık işte bebek arabası , beşik , şifoniyer , ana kucağı gibi , 2 tane de hastane çıkışı aldım biri 10 lu biri 5 li 6 tane de patikli alt aldım sadece üst bir şey almadım çünkü Urfa’nın ilçesinde yaşıyorum bura aşırı sıcak o yüzden gerek duymadım ☺️ bir de şuan boyu uzun dedi doktor doğunca yeni doğan değilde 3 aylıkta giyebilir mantığına büründüğüm için almadım ☺️ hatta bazı annelerin alışveriş listesine şaşırarak bakıyorum 😂😂