DenizSs-5 Haziran anneleri var mıııı neler aldınız en çok tam yaz ortası hadi birbirimize öneride bulunalım 🙋🏼♀️🙋🏼♀️🫶🫶
birmucize1 DenizSs-5 21+3 haftaligiz 🥹 kiyafetleri tamam 7 tane 5 li takim aldim sapkali eldivenli 1 tane hastane cikisi aldim 10lu olandan gerisi hep yazlik aldim 3-6 ay olarak 5 tane 0-3 ay 5 tane 3-6 ay zibin aldim 10-15 tane kadar corap aldim muslin ortu aldim 6 tane 1 tane nohut battaniye 1 tane polar battaniye aldim ana kucagini bugun bir arkadasim almis getirdi uyku seti aldim yorgan yastik aldim aklima gelenler bunlar suanlik besik bebek arabasi biberon emzik gibi eksiklerimiz kaldi bebek icin ❤️ onlarida bu ay tamamlarim insalllah
zeynonunannesiiii DenizSs-5 ilk çocuğumdan herşey kaldı diyebilirim bişey almayı düşünmüyorum bı biberon emzik gibi şeyler harici
Sermec27 DenizSs-5 hiç bir şey almadım ikinci oğlumda Haziran’da doğmuştu bu oğlumda Haziran’da doğacak sadece doğuma yakın hastahane çıkışı alacağım o kadar 🥰
DenizSs-5 beyazkalp ben çoğu şeyi aldım ama yazın olucak en çok ihtiyacım olacak şey ne olucak çıt çıtlı badiler mi askılı ne bileyim ince ama uzun kollu mu
beyazkalp DenizSs-5 kız bende bilmiyom ki bende şaşkınım ne alsam diye çünkü diğer çocuklarım hep kışa denk geldi hemen hemen ne yapsam bilemedim😄🤷♀️
Yesimdalgic111 Tahmini doğum tarihim 24 Haziran çoğu şeyini aldım Park yatak ince kalın battaniye kirli sepetini aldım bakim çantası aldım nevresim takımı çarşaf biberon yeni doğan hastane çıkışı aldım banyo için havlu
beyazkalp Yesimdalgic111 gerçekten mi aynıyız hemen hemen benim sezeryan olduğu için aynı gün doğurabiliriz 😄
Aybukeninannesi01 DenizSs-5 ben varım 😁bacım daha hastane çıkış takımını aldım ettim ablası temmuz doğumlu zaten oda 2 yaşına girecek temmuzda kardeşide kız olunca ordan yırttık🤣kızımın herşeyi yep yeni duruyordu onları kullancam uzun kollu alın derim yenidoğana kıssa kollu giydirilmemeli ve çorap fln olmalı şu 5 takımlar oluyor ya onların içince askılı bady giydirirsiniz temmuzda bile ben öyle giydirdim
keremtahamom_ DenizSs-5 her şeyini aldım sayılır sadece aylara göre çıtçıtlı body almak kaldı. Yaz için ince kısa kollu kısa ayaklı tulumlar aldım çok sıcakta uzun kollu giydirilmez diye
beyazkalp Yesimdalgic111 benimde 23+2 ama genelde vajinal doğum olsun istiyor doktorlar bilemedim kuzum
karagozzeynep21com Haziran sonuna doğru benim de muhtemel Kısa kol tulum mu uzun kol mu bilemedim Geçen sene Ağustos sonu bir arkadaşım doğurmuştu 20 günlükken tişört giydiriyordu bebeğe ve hiç üşümüyordu. Alt üst takım sevmiyorum imanına çıkıyor altlar🤣
Alynq DenizSs-5 biz 27+1 Mayıs sonu görünüyor ama ben 1 Haziran da doğmasını çok istiyorum totem yaptım😂biz de beşik ve bakım ürünleri hariç her şeyini aldık. Bir de Birkaç tane müslin örtü alıcam yazın battaniye niyetine iyi olur.
Zhra_arsln Nasipse benim de haziran sonu. ilk hamilelik olduğu için alışveriş kısmında bende zorlanıyorum hele kıyafet konusunda hep elim tulumlara gidiyo alt üst takım işe yarar mı kaç tane alınmalı hiç bilemiyorum onun dışında büyük eşyaları aldık bebek arabası beşik.. küçük şeyleri de her ay alıyorum ki bi yanda çok masraf olmasın. Müslimler, mustela bakım setlerini falan aldım ben. işten ayrılana kadar çoğu şeyi almayı düşünüyorum bi yanda almak bence çok masraflı