mom-16 geldik valla hi ama tatini korkmaktan cikaramiyom galiba😀ama yinede kavuşma duygusu çok güzel normalde Çarşamba günü sezeryan günüm ama o güne kadar sanki normal gelecek gibi hissediyom🤔 Allhm sizede hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla insallhhhh 🤲