Benimde kese 5+6 da görünmüştü beta değerim 12 bindi endişelenmeyin görürsünüz allahın izniyle
İkiz bebek içinde adet gününüzde betanın 3000 olması gerekiyo anca o zaman doktorlar ikiz olabilir bu değer çok yüksek diyolar sizinki bir hafta geçmiş normal bi değer