Merhaba hamişler😃 bu sabah bebeğin hareketlerinde azalma hissettim. Nst ve doktor kontrolünde bir sıkıntı yoktu. Normal doğum için bekliyoruz 38+4 haftalığız. Doktorum bebeğinsuni sancıyla doğmasını, suni olmazsa sezeryanla almayı önerdiğini söyledi. Hareketlerin sıklığını da takip edeceğim hafta sonu boyunca. Sizin bebeklerinizde hareket sıklığı nasıl? Ne yapmalıyım yardımcı olun lütfen çok kararsızım. Ya risk alıp sonuna kadar bekleyeceğim yada pazartesi doğuracağım😒