aryadeniz25 daha küçüksün be tatlım bende çok istiyorum bende 31 yaşındayım geç yaşta evlendim şimdi sıkıntılarını çekiyorum hormonlarda filan bişey yok dimi baktırdın mı ne kadarlık evlisin 1 seneye kadar gebelik oluşmaması normal doktorlar müdahale etmiyor 1 sene dolmadan yeni evliysen eğer hormonlar değişiyor yerine oturması zaman alabiliyor o yüzden sakın üzülüp canını sıkma stres bile gebe kalmayı engelliyor canım bunu sakın unutma