Nilufer13 canım bendede oldu ben yumurtlama kanaması diye biliyorum bazı zamanlarda olabilirms bendede ilk defa oldu adetimn 14. Gününde ama senin yumurtlama zamanının geçtiğini düşünüyorsan yerleşmede olabilir ama ben genelde adete cok az bi süre kaldığında yerleşme kanaması oluyor diye biliyorm hayırlısı olsun hakkında