Nilufer13 bi şey soracagım kanama mutlaka olması mı lazım bende hıc kanama olmadı...adetımden 6gün gecmiştı evde baktım iki çizgi ertesı gün kan ondana hamile çiktı 7ocakta tam iki ay olacak...randevum var....şimdi bende kanama falan yok bu normalmı yoksa mutlaka olmasımı lazım