3_oglan_annesi Ozgurgok aynen googleden baktım oleymis 🤭 tahlilin yarisi çıkmadığı için doktora gidemedim
_Tazeanne Pamuk merhaba sizin enfeksiyon kaçken kese delindi öyle hatırlıyorum doğru mu benim eritrosit 526 lökosit 150 crp 14 çıktı doktor eve gönderdi zaten erken doğum riskim var korkuyorum da ne yapacağım
Birsen56 Pamuk benden sezeryan sonrası vajıinal kültür aldılar maya hücresi bulundu yazıyo dr gitmelimiyim hiç gidesim yok sezeryanlı halimle varmı bişeyler ne demek oluyo maya hücresi sizde çıkyımı böyle 1 şey
Egenin_annesi Merveee1996 kim ilaç yazqr bilmem ama çok dikkat et tedavisini ol benim bebeğime geçti o enfeksiyon 7 gün küvezde yattı
Suhiss Merveee1996 bende de var tek kullanımlık sase ilac veriyor ic yat 5 saat çiş yapma diye mumkun mu 5 saat tutmak :( Cramnerry kapsul cok iyi geliyormus enfeksiyona deneyen var mi
senanurtn Suhiss cranberry kapsulu ben hamile kalmadan once denemistim biraz rahatlatmisti ama sadece ondan mi bilemem ben baska seyler de yapmistim, su an hamilelik dolayisiyla hicbir sey kullanmiyorum doktorun verdigi ilac disinda
Suhiss senanurtn o kapsul hamileyken kullanilabiliyormus su an herseyi deniyorum çünkü doguma az kaldi ve dogumdan once iyilesmesi lazim yoksa bebege zarar verebilir
Pamuk Birsen56 Kendini iyi hissedince git canim ben artık saldım valla.Mantar olarak biliyorum ama emin değilim ben de vajinal sonuçlar temizdi.
Guzelszn27 Merveee1996 sakın ihmal etme ben 1 aydır uğraşıyorum hala çekiyorum erken doğuma sebebiyet veriyor bizim sandığımız kadar masum değil enfeksiyon.benim doğum belirtilerinş erken başlattı
Merveee1996 Guzelszn27 ben hallettim numune alanına koydum bugün alan olurmu numuneyi biliyomusun peki poliklinikten girdim
Merveee1996 Momunddad ben acilden girmedim normal poliklinik katının lavabosuna girdim numunememide numune alanına koydum umarım almışlardır
Merveee1996 Momunddad Momunddad bana cuma günü demişti doktorum kültürü bende diğeri sandığın için eve gelmiştim meğer öyle değilmiş ertesi gün hemen gittim numune alanına koydum