Kızlar bugün hastaneye gittim aile hekimi kadın doğuma git dedi test sonuçlarımı almaya gittim doktorada gösterdim enfeksiyon sonucumu benden idrar kültürü istedi ama olmadı bi sıkıntı bi sorun olurmu acaba bebeğe aile hekimi enfeksiyon için ilaç yazabilirmi bilginiz varmı 🥹