Ssshhh ben devlet hastanesine gidiyorum onceden ozele gidiyodum devlete giyyiğimden beri elmin değdiği her bayan doktor gitti cok anir oldum ilk gittm iltaç hanm vardı ayy cok iyi davrandı ddim çati muaynesinde en azndan utanmam ddm 2. Tandevümde gitti sonra arzu vardı 3. Randevmde oda gitti 3 erkek doktor var ve ben çati muaynesinde ninapcam blmiyrn bide bnun dpgumu var 38 de catı muaynesi oluyosa 38 de ozele giderim diye düşünüyorm normal dpgum da nasl oluyo blgniz varmı devlet hastanesinde ebeler mi yaptryo doktor mu