Ssshhh ev işlerini bende tek yapıyorum malesef canım annem arka sokağımda ama o kendi evini bile yapamıyor herseyi kendim yaptım gecen hafta camlar dolaplar ev dip köse her isimi hallettim 36 haftama giricem suan evde isim yok cok aktifim sabahtan aksama kadar ama aksam olunca bi isim kalmadığı icin bol bol yatıyorum inşallah benimde açılmam kolay olur kendi sancımla doğum yaparım ilki suni sancıyla doğum yaptım 1 cm açıklıkla gitmiştim sadece