Merve-metin Lykiav benimde bugün 3.gün gecikmenin ama ben yapmıyorum test 10.güne kadar bekleyecem varsa çıkar 10.günde yoksa zaten adet olurum şimdiye kadar hep yaptım negatif çıktı korkuyorum o yüzden yapmama kararı aldım olmazsam eğer haftaya perşembe yada cuma yaparım diyorum
Done33 Merve-metin bende senin gibi düşündüm cnm geçen ay hiç aklıma bile getirmemeye çalıştım ev taşıma telaşıda girdi araya onun stresine katıldım doğrusu 10 gün geçirmeniz sonucu sağlık ocağına gitti Dr a gebelik testi yaptırmak istiyorum hocam dedik belirtin ne dedi 10 gün geçikmem var hocam dedim ooo kesin hamilesin dedi ☺ beta sonucum 6103 Le hamile olduğunu öğrendim yani demem o’ki düşünmemeye ve akışına bırakmaya çalışın 7 aydır deniyorduk sürekli buraya girip araştırıyordum blogları okuyordum kendimi dinliyordum dememoki kafanıza takmayın hepimiz için hayırlısı olsun allah isteyen herkeze nasip etsin 🤲
Bts Bende 2 gün geciktim tiroitlerim icin kan verirken gebelik varmı diye baktırmak istedim düşünüyorduk 1.56 çıktı bugünde kaset test yaptım ikinci silik çıktı değer düşük bu ne demek oluyo bilmiyorum hamilemiyim acaba :) basına gelen var mı
Bts Lykiav söyle ben yaptım tek çizgi gördüm bıraktım hemen çocuğumu okula götürdüm bakamadım geldiğimde bu şekilde gördüm . Ama ilk çocuğumda da erken yaptığımda böyle silik görmüştüm sadece kafama takılan kan değeri 1.56 düşük geldi bir kaç gün sonra tekrarlamam gerek sanırım yükselecekmi
iremd-1798 Lykiav ben adetimden 2 gün öve erken gebelik testi yaptım ikinci çizgiyi görmüştüm inşallah vardır sizinde ❤️
Merve-metin Bts kuruma çizgisiye eğer suya tuttuğunda çizgi kaybolurmuş öyle söylüyorlar isterseniz bi suya tutun çizgi kaybolmuyorsa gebelik var değeriniz yeni yükselmiş olabilir