Bu apaçık pozitif Rabbim hayırla afiyetle tamamlasın sürecinizi. Beta takibi yapın zaten doktora da gitseniz aynısını isteyecek kendiniz tahlil verin 2 günde bir 2 kat artışı takip edin bence. Adet olacakmış gibi ağrı hamileliğin en önemli belirtisi zaten baya ağrıdığında bile hah şimdi oldum dersiniz olmazsınız 😂