Betullkndl reglime 1 gün kaldı dün ve iki gün önce test yaptım silik çıktı. Ağrım aşırı var her hangi adet olacakmışım gibi hissediyorum. Normal mi doktora gitsem mi? Yardımcı olur musunuz?
Ecexxxxxx Betullkndl testi tekrarlayın hamilelik varsa testteki 2. Çizgi iyice koyulaşmış olacaktır, regl ağrısı çekip sonra hamile olduğunu öğrenen çok kişi var moralinizi bozmayın 🙏🏻
Aycicegi_ Betullkndl Doktora gitsen de şuan birşey yapamaz kan tahlili ister sadece. Kimyasal gebelikse adetle sökülecektir. Allah’ın izniyle İnşallah sağlıklı bir gebeliktir.
Hilalaktscbk Betullkndl Ben reglim 1 hafta önce gelecek sanmıştım felaket adet sancısı çektim 1 hafta her gün. Adetim sökülmüyor sanmıştım günü gelince de 2 gün geçti öyle gittim doktora. Sabretmeye çalış çünkü ben gidince çok erken olduğu için görülmemişti ultrasonda 🫠 inşaallah hayırlı haberler alırsın 🫶🏻
_b-e_ Bende aynı şeyi yaşadım kaşık ve karnıma kramplar gırıyor du hasta olucam sandım ama olmadım meğerse yerleşme ağrısıymış gününüzde gecıkme varsa 10 günü aştıysa test yapmanızı onerırım
_b-e_ Betullkndl s Hamıle olup regl görende var üstüne görülüyor dıyorlar bende öyle olmuştum gebelıgınz varsa bıle suan safa çıkar test yapabılırsınız
Neva_aydn Ecexxxxxx bende kasık ağrısı çok az var yok denilcek kadar az akıntım çok var ve bel ağrısı göğüslerime ağrıyor ama 9. Gün gecikme bugün
_b-e_ Betullkndl kan testı ıle taçlansın bence çift çizgi var burda canım 😅 içini ferah tut kalbini temiz kötü şeyler düşünme asla kan testını ver
Busranurkura Betullkndl aynı testi yapmışız benim de böyle çıktı hamileyim suan ama hemen çizgi çıktı uzun süre beklemedim bende adet olacağım gün yaptım
iremd-1798 Betullkndl canım benim, benim testlerimde tam olarak bu şekildeydi ve 20 haftalık hamileyim şuanda. Bence kan ver ışık alttaki çizgiyi gösterir ama gölge gibi bunda kırmızı gözüküyor yani. Rabbim gönlüne göre versin ❤️
_b-e_ Neva_aydn ona güvenme bende o sekılde yanıldım ışık alttakı cızgıyı gosterıyor tüm testlerde öyle
Betullkndl Busranurkura benimki de 2 dakika içinde belirdi. Dakika tutmuştum 5 dakikayı geçmesin diye. 2 dakika içinde bu şekilde silik belirdi iki testte
Betullkndl iremd-1798 içime bir su serptin teşekkür ederim. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊
Leyliya Betullkndl benimde regl olacak gibi ağrılarım vardı ama normalde ben regl olduğumda ağrı olur öncesinde değil. regl olacağım gün yaptım çok silikti hemen kan verdim 123 çıktı 3 gün sonra tekrar kan verdim 491 çıktı dr keseyi gördü haftaya kendisini görürüz dedi 🥹 kan testiyle taçlandırın🥰