merverenkcmz Ben bugün kontrole gittim. İll kanamamın nedeni rahim içinde kanama alanı vardı. Bugün baktığında kanama geçmiş ama bebek rahim ağzına yakın olduğu için bundan sonraki kanamaların ondan kaynaklı olur dedi. %90 yukarı çıkarmış. Yukarı çıkmasını bekleyeceğiz. Sizde en doğru bilgiyi kendi doktorunuzdan öğrenirsiniz.