aryadeniz25 bu arada benim çok değişik olmuştu, aylarca hatta seneler bekledim hamile kalmak için. İnnovita ile denemiştim üzerinden iki hafta geçti. Öncesinde deliler gibi gebelik testi yapıyorum erken olduğu icin asla çıkmıyor tabi ☺️ 5 şubat gecesi uyuyorum rüyamda rahmetlik babam geldi sarıldı öptü, çocuğun oluyormuş seni tebrik etmeye geldim dedi. Rüyamda mavi balonlar ve süsler vardı bunu da net hatırlıyorum. Uyandığımda gece 3;49′du ☺️ geri uyuyacaktım umudum yoktu ama içimde kalktı. En fazla ne kaybederim yine üzülürüm dedim. Evde herkes uyurken ben gebelik testini yaptım ve silik çizgi çıktı. Sonra ona inanmadım, belki bozuktur dedim sabaha karşı 5′te tekrar yaptım yine silik çıktı. Kendimi tutamayıp eşime söyledim ☺️ o da her ay hüsrana uğradığımız için pek tepki vermedi açıkçası. O günün akşamına kan verdiğimde 27,03 çıkmıştı daha çok yeniydi. Babacığımın mekani cennet olsun ,hep böyle anlamlı zamanlarda rüyama girer.. 🥲