[silindi] ona entübe denilmiyor diye biliyorum boru sokuyorlar ağızınızdan genel anestezide tükürüğünüzü yutamadığınız için onu her genel bayılan hastalara yapıyorlar zaten onda bir şey yok ki bende daha önceden ameliyat olmuştum ama doğum değildi herkese yapılıyor uyuyorsunuz hissetmiyorsunuz 😅