Buse344161 Sizce hangisinin daha çok artısı var Genelden korkuyorum entübe ediyorlarmış ama spinalden daha çok korkuyorum hep uyanıksın ve herşeye şahit oluyorsun 😂
Minigiim-vebenn52 Buse344161 spinalde hiçbişi görmüyorsun hissetmiyorsun ki ve bebeğini hemen koklayıp ilk anını görebiliyorsun
On-Fr-Tu Buse344161 spinal çok iyi. Sohbet ederek aniden bebek çıkınca görüyorsun. İlk an resim bile çekiyorlar bebekle. 2. Doğumum da spinal seçeceğim
Sumeyye_g On-Fr-Tu baş ağrısı yaşadınız mı spinal olunca bel ağrısı yaşadınız mı ben 4 sene önce kıl dönmesi ameliyatı olmuştum spinal baş ağrısından öldüm geberdim 1 hafta bebeğime bakamıştım tabi Doğumda ki dozu farklıdır ama
Sumruhazal Sumeyye_g hayır ben genel oldum ıstegımle entube felan yapılmadı ilk defa duydum çok rahat gectı hatta
Minigiim-vebenn52 Sumeyye_g baş ağrısı yaşamamak için ilk ameliyat yattığın andan çıkana kadar başını hiç oynatmaman gerekiyor ve doğumdan çıkınca ilk acı kahve içmen gerekiyor ben başımı çok oynattıgım için baş ve boyun ağrısı yaşadım
[silindi] U-M_mom bayağı entube ediyorlar bende spinal tutmadı ameliyat esnasında genele döndü entube edelim hastayı dedi doktor küt gitmişim uyandigimda entubenin verdiği boğazdaki gıcıklık vardı bı sure gitmedi hatta oksur oksur zor geçti o his😂
Buse344161 U-M_mom bir kaç yerde okudum doğruluk payını bilmiyorum bende korktum doktoruma soracağım🙄😃
Hamilebirisi_06 Buse344161 spinal oldum korkacak hiç birşey yok hissetmiyorsun birşey kestiklerini diktiklerini vs hiiiiiç hissetmiyorsun genel daha ağır spinal daha iyi
U-M_mom [silindi] Bana hiç bahsetmediler ya bende ayıldığımda boğazımda gıcık vardı öksüre öksüre bir hal olmuştum hatta hava vermişlerdi
yeni-annelik [silindi] ona entübe denilmiyor diye biliyorum boru sokuyorlar ağızınızdan genel anestezide tükürüğünüzü yutamadığınız için onu her genel bayılan hastalara yapıyorlar zaten onda bir şey yok ki bende daha önceden ameliyat olmuştum ama doğum değildi herkese yapılıyor uyuyorsunuz hissetmiyorsunuz 😅
esshn Spinal için anestezi doktoru bana 4-5 gün gezmeyeceksin sırt üstü yatıp dinleneceksin yoksa şiddetli baş ağrısı yaşarsın dedi. Normalde sezaryenden sonra yürüyüş önerilir ama bu garibime gitti. Bilgisi olan var mı acaba?
Hamilebirisi_06 Buse344161 bana uyuşturmadan hastane odasında taktılar ama acılı bir işlem değil hafif yanma oluyor o kadar
bussratoygg Buse344161 ben spinal dogum yapmıştım, bazen o güne dönmek istiyorum özlüyorum dogum yaptıgım ogluma kavuştugum ilk günü yani kötü bir anı tramva bırakmamış hiç sen düşün, gayet rahat güzel geçiyor şipşak hemen görüyorsun bebegini korkma canım😄
Srfe01 Buse344161 ben genel anestezi oldum doktorla ortak karar verdik sondayi uyuttuktan sonra takmışlar entube edildim mi bilmiyorum onu da ama uyuyup uyandım herşey bitmişti bebekle birlikte çıktık zaten ameliyathaneden öyle ağrıyla falan da uyanmadim
Liv3652 Buse344161 iki doğumum da genel oldu ilki spinalden dondu genele ikincide hiç riske atmak istemedim çünkü o ortamı ameliyathane stresi çok fazla yaşıyordum açıkçası bu kişiden kişiye değişir ama benim yine olsa yine genel olurum genel anestezide tabi ki de entube olunuyor ama uyutulugunuz için ondan da korkacak birşey yok tabiki uyandığımda bogazimda hiç birşey de hissetmedim zaten çok kısa sürüyor emin olun içim Geçmiş gibi uyandım özellikle ikinci doğumum daha kısa sürdü kendinize güveniyorsanız stresle başa çıkabilen bir yapınız varsa elbette o anı şahit olmak için spinal çok daha iyi ama asla sıfır hissiyat kafasıyla girmeyin evet acı yok ama dokunmalar hareketler Kesinlikle hissediliyor şöyle düşünün dişinize işlem yaptırıyorsunuz orası lokal olarak uyusuk ama değdirilen her aleti baskıyı hissediyorsunuz öyle gibi birşey beni ilkinde en zorlayan kesinlikle bebeğin içimden çıktığı an o boşluk hissi bulantı iç kayması tuhaf birşey ondan sonrası yok zaten panikle uyutuldum 😄