Birbebekbirannee Merhabalar 10 haftalık hamileyim . 4 yasinda kızım var çok kedi istiyor Yarın da cins kedi gelicek de. Sıkıntı yaşayan var mı herhangi bir sıkıntı olur mu birşey yasayan var mı yani şuan hamileyim ya herhangi bir enfeksiyon şu bu kapma sıkıntısı olur mu besleyeniniz varmı
Hilal2901 Birbebekbirannee ablam besledi kedinin aşıları tamsa sorun olmaz 😂 ama sana hem bebe hem çocuk hem kedi ağır gelebilir
milav Birbebekbirannee kumunu siz temizlemezseniz aşıları varsa problem olmuyor ama bir bebek kadar bakıma ihtiyacı olduğunu da göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim özellikle cins kediler daha da hassas.
Sinem10 Birbebekbirannee Benim 2 tane kedim var . Ailede sizde alerji yoksa sorun olmaz ama kediye çok iyi bakılması lazım parazitleri aşıları zamanında olmalı. Hamilelik süreci bitene kadar kumunu sizin değiştirmemeniz lazım . Kediyle aynı evde büyüyen bebekler hayata 1 0 önde başlıyor çünkü bağışıklık geliştiriyor anne karnında alerji olma riskleri falan çok düşük oluyor . Ama kediyi gerçekten sevip istiyorsanız koruyabilicekseniz alın lütfen çocukların eline oyuncak diye verilmemeli yada evde bu yüzden tutulmamalı hepsine göz kulak olabilirim derseniz çocuklara ve kediye hiç bi zararı yok
Caglaguney Benimde kedim var 22. Haftalık gebeyim bir sıkıntımız yok ama çocuk hevesleniyor diye sahiplenmeyin
dilekk11 Birbebekbirannee 25 yaşında kedimi sahiplendim ve her seferinde iyi ki daha önce heveslenip de almadım dedim. Çocuğunuz istiyor diye kedi sahiplenmeyin lütfen. İstediği kadar istesin. Barınaklara vs götürüp sevdirebilirsiniz. Çünkü yavruluktan çıkınca çocuk için alınan kedilerden insanlar çok vazgeçiyor. Aslında kedinin bakımı vs çok kolay . Sevgisi de inanılmaz iyi geliyor ama sorumluluk kısmı zor. Hele bazı kediler huy olarak hırçın olabiliyor. Koşulsuz kabul edecekseniz ve sonuna kadar bakacağınızdan eminseniz dünyanın en güzel canlıları ve bakımı kolay .
Caglali dilekk11 British veya scotihs gibi cins kediyse uysal oluyor ama tekir ve Sarman kediler biraz hırçın olabiliyorlar. Benim evdeki de tekir - cins karışımı birşey çok uysal
Gizemoztrk 17 haftalık hamileyim evimde kedim var hiç bir sıkıntı yaşamıyorum için rahat olsun aksine o kadar iyi geliyor ki insana onlarla aynı evi paylaşmak mükemmel bir his :)
Birbebekbirannee Gizemoztrk ay ne güzel bende cok severim kedileri de .Işte hamilelikle birşey olur mu diye. Birde bebek kedi ve çocuk nasıl olur diye düşündüm bi an😊
Caglali Birbebekbirannee kedi kumunu temizlemeyin, ve çok temasta bulunmayın ben de de var kedi kumunu temizlemiyirum ve strese girmesin diye ara sıra konuşuyorum kafasını sırtını sevip ellerimi yıkıyorum
Birbebekbirannee Caglali doktora sordunuz mu herhangi ne sıkıntısı olacak ki kucağıniza alıp sevmenizden
Zeyasln Caglali temas edince ne oluyor geceleri koynumda uyuyor gündüz pek yanaşmaz ama sürekli dibimde ne alaka temas onu anlamadım
dilekk11 Caglali benim kedim tekir çok uysal çok sevecen. Cins kediler daha uysal oluyor evet ama tekirlerin de çeşit çeşit hurda olanı var 😊
Caglali Birbebekbirannee kedi tuyundeki parazitlerden ve kedi diskisindaki taksoplazmadan dolayi Doktorda bana aynısını söyledi Çok temasta bulunma kedi kumunu temizleme diye
Zeyasln Birbebekbirannee kaldırabilir seniz alın hamilelikte aşıları tamda sorun olmuyor kumunu eşiniz temizlemesi gerekiyor siz ellemeyin onun dışında problem olmuyor
Caglali Zeyasln kedi tüyünden dolayı dedim, daha doğrusu kedi tuyundeki parazitlerden dolayı ama bakımları aşıları güzel olursa sorun yok tabi, doktor da bana aynısını söylediği için öyle söyledim bende benim kedimde benimle uyuyor koluma yatıyor
Pofidik123_ Birbebekbirannee bende 3 tane cins kedi var ikisi yavru biri anne bende şu an hamileyim besliyorum ama sadece tuvaletlerini falan ben temizlemiyorum ne kadar açıları olsa da dışkılarından bulaşıcı bişey olabilirmiş kediyi aldığın zaman direk git karma ve iç dış parazit aşılarını yaptır önemli olan iç dış parazit açılArı ama senin şu an ikiside önemli ve iki ayda bi iç dış parazit aşısını tekrarlaman gerekiyormuş geçen gün veteriner öyle dedi bize bizimde iki ay olmuş tekrarladık aşılarını şu an bi sıkıntı olmaz açıları olduğu sürece merak etme
Elsa57- Birbebekbirannee ben besliyorum canım hamile kalmadan 2 sene evvel sahiplenmistim şuan 5 yaşında schotish cinsi çok Uysal akıllı bir kedi . Benim doktorum onermedi hatta evden gönder 3 aylık süreç geçene kadar dedi ben koyamadım. Temas etmedim çok fazla tuvaletini ben değil eşim temizledi şuan 14 haftalik olduk şükür sorun yok dikkatli olursan aşıları da aksatmazsan sorun olmaz aksine huzur veriyor insana resmen hissediyor hamile olduğumu bana ayrı bir düşkün oldu kedim😍
Elsa57- Birbebekbirannee olmaz canım inşallah çok temas etme ben birde öpüp kokluyorum ilk ay gebe olduğumu bilmeden 😅
Esra1965 Birbebekbirannee merhabalar 18 haftalık hamileyim kürtajdan sonra psikolojik açıdan çok yalnızdım kedi sahiplenmeye karar verdim ve canım ciğerim kedimi asla hiç bişeye değişmem. Doktoruma danıştım kıl tüy vs problem olur mu diye . Çiğ et süt yumurta ve ev yemekleri vermediğin sürece,dışarıda gezmediği ve diğer hayvanlarla temasta ve bir arada bulunmadığı sürece aşılarını da yaptırırsan hiç bir problem olmaz dedi. Gayet mamasını da suyunu da ben veriyorum kumunu da maske takıp temizliyorum tozmasın diye ellerini de yıkarsan kumu temizledikten sonra hiç bişey olmaz Allahın izniyle. Sağlıcakla gelsin bebek 🥰🐣