Fatmadrama
Benim rahimimde perde vardı canım o yüzden oldum iki tane ilaç verdi daha sonrasında onları kullandım 2 ay beklememi söyledi sadece ama ben 2. ay regl olmadan hamile olduğumu öğrendim şuan 26 haftalık oldum çok şükür dış gebelikten dolayı tek tüpüm var benim rahim filmi çekilmiştim kalan tüpün durumu için o zaman öğrendim perdeyi daha sonra sıkıntı olacağı için hamile kalmadan yapmak istedi doktorum