Kizlar rahminde septum(perde) olup histereskopi ile aldıran var mı ? Çok zor mu? Dün rahim filmimden septum olduğunu söyledi doktor 1 kere kürtaj oldum septum yüzünden çocuk buyuyememis ve kalbi durmuştur büyük ihtimal dedi doktor. Bir daha aynı durumu yaşamamak için aldırmam lazımmış ama çok korkuyorum 🤦🤦